Kas bendra tarp SEO ir automobilio?

automobiliai is JAVSEO – ne šiaip trys raidės. Tai santrumpa, reiškianti „search engine optimization“. Arba optimizavimas paieškos sistemoms. Kad viskas eitųsi kuo puikiausiai, pagalbos ranką gali ištiesti SEO Generolai. Čia ne tik teikiamos profesionalios paslaugos, bet ir supažindinama su aktualia informacija. Viena iš svarbos nestokojančių sąsajų – automobilis.

Trys variantai

Interneto svetainę galima palyginti su automobiliu – taip geriau atskleidžiama esmė. Ir variantų čia esama bent trijų:

  1. Plikos padangos, ir kiauras duslintuvas, prišnerkštas salonas ir vargiai beveikiantis starteris. Tai maždaug atitiktų apleistą tinklalapį, kuriam reikia skirti daug dėmesio ir kuris neatlieka visų reikiamų funkcijų arba atlieka tik labai menkai.
  2. Automobilis gana gerai atrodo, jei nekreipsime dėmesį į tą „sugrūstą“ bamperį ir į tai, kad netrukus reikės naujo akumuliatoriaus bei naujų padangų. Šis pavyzdys atitiktų interneto svetainę, kuri veikia, bet toli gražu nėra ištobulinta.
  3. Automobilio būklė puiki. Sėdi ir važiuoji. Šiuo atveju tai būtų optimizuota interneto svetainė, kur viskas suderinta: patrauklus bendras vaizdas, patogus naudojimas, pateikta aktuali informacija, o svarbiausia – svetainė lengvai randama „Google“ paieškoje.

Taksi, su kuriuo tikriausiai nevažiuotumėte

Išsikviečiate taksi, palaukiate… Atvažiuoja purvais aplipusi mašina, kurios šonas atrodo taip, lyg būtų po apokalipsės, o pabandžius atidaryti dureles tenka gerokai pavargti. Salone – nekoks kvapas, ant sėdynės tenka paieškoti neprišnerkšto plotelio. Sutikite, toks pavyzdys atbaidantis. Dera žinoti, kad panašus principas galioja ir virtualioje erdvėje, kai interesantai ieško vienokių ar kitokių prekių (ar paslaugų). Todėl turint verslą reikia gerai apgalvoti, kokia svetainė neatbaidys žmonių.

SEO optimizacija labai susijusi su bendra svetainės tvarka. Sakoma, kad viskas grįžta bumerangu. SEO atžvilgiu ši frazė sufleruoja apie teigiamus dalykus: įdedama pastangų, pasirūpinama visais reikiamais procesais, kreipiamas dėmesys į įvairius aspektus ir tai sugrįžta lankytojų bei pelno pavidalu. Su transporto priemonėmis panašiai: dėl pakeistų tepalų variklis „atsidėkoja“ sklandžiu darbu; dėl pakeistų padangų važiuojate kur kas saugiau, stabiliau.

Penkioliktas „Google“ puslapis nėra geras rodiklis

Yra posakis, jog šaukštas deguto sugadina statinę medaus. Panašus variantas – blizgantis prabangus sedanas su rūdžių nusėtais skardiniais ratlankiais. Dargi panašiai kalbėtina apie tinklalapį, kuris, rodos, puikiai sutvarkytas, bet… paieškoje kone nerandamas. O jei turite verslą ir tinklalapis paieškoje „nekaraliauja“, deja, teks fiksuoti kuklius rezultatus. Kad taip nenutiktų (tiksliau, kad to išvengtumėte ir kaip tik pasiektumėte norimus aukštus rezultatus), padės SEO Generolai.

Perskaičius šią pastraipą tikriausiai kyla klausimas, ką reiškia „kone nerandamas“. Norint atsakyti, reikia perklausti: ar potencialūs klientai ieškos penkioliktame puslapyje? Kažin. O dvidešimt trečiame? Tikimybė dar mažesnė. Paprastai tariant, neišnaudojamos galimybės. Lūkesčiai gal ir dideli, tikimasi, kad verslas bus pelningas, bet be tikslingų pastangų internete tai sunkiai pasiekiama.

Kad vidinio ir išorinio SEO darbai būtų kokybiški (ir rezultatai džiugintų), prisiminkite SEO Generolų pavadinimą – taip žinosite, kur prireikus kreiptis.

 

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.